728,00 zł
250,00 zł
50,00 zł
150,00 zł
500,00 zł
100,00 zł
1 645,00 zł
2 073,00 zł
130,00 zł
Cena regularna:
141,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
238,00 zł
Cena regularna:
258,00 zł
64,50 zł
47,00 zł
40,00 zł
45,00 zł
35,00 zł
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@netton.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Radzińska 27A, 05-430 Celestynów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sprzedaży.
Druk formularza odstąpienia od sprzedaży znajdziesz tutaj : Formularz odstąpienia od umowy przez konsumenta.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@netton.pl lub drogą pocztową na adres ul. Radzińska 27A, 05-430 Celestynów .
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Radzińska 27A, 05-430 Celestynów
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Tel. 22 266-01-77
pn-pt 9:00-17:00
sobota 9:00-13:00
35,00 zł
75,00 zł
37,00 zł
473,00 zł
108,00 zł
- Ceryfikat bezpieczeństwa strony HTTPS
- Różne formy bezpiecznych płatności
- Pewność bezpiecznego pakowania
- Dostawy do Twojego domu lub paczkomatów
- Informacje e-mail i sms o statusie zamówienia
- Możliwy odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
- Gwarantowane prawo zwrotu: 14 dni
- Fabryczny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny